Skip to content
Rea!

Displayskydd iPhone X/XS/11 PRO

249.00kr

399 i lager

Artikelnummer TG-ipX Kategorier ,

BESKRIVNING​

Skärmen är det viktigaste på mobilen, därför är det en självklarhet för oss att alla ska ha ett skärmskydd. Våra skydd är speciellt framtagna för att hålla displayen hel så att du kan slappna av utan att tappa funktionalitet.

Våra skärmskydd är endast 0.26mm tjocka vilket ger en känsla av att man faktiskt inte ens har ett extra glas på, smidigt!

Installationen är simpel, putsa av skärmen på telefonen med medföljande putsdukar, ta sedan bort den skyddande plastfilmen från skyddet och placera på telefonens skärm kant till kant. Använd den torra putsduken för att pressa ut eventuella bubblor. Klart!

Beställ idag, skickas omgående!

Kraftfullt stötskydd i minimalistisk design

Våra skärmskydd iPhone X/XS/11 PRO är designade för att absorbera och distribuera stötar från en skada. Därför att du inte skall behöva oroa dig för skärmen på din mobil eller iPad när du använder den. Vi vill att du skall kunna använda din enhet till fullo, utan rädsla för att den skall gå sönder.

Skärmskydd iPhone X/XS/11 PRO, skydd mot repor i vardagen

Skärmskyddet skyddar din display mot alla typer av repor & rispor som kan uppstå vid vardaglig användning. Ett praktexempel är när telefonen ligger i väskan tillsammans med nycklar och annat, du kan känna dig trygg i att skärmen kommer hålla sig hel och fräsch utan skador med ett skärmskydd på! Ett måste för din iPhone X/XS/11 Pro för att bevara skönheten i telefonen.

Touch-känslighet för den kräsne

Med våra skydd får du 99.9% touch-känslighet för optimal funktion när du använder telefonen, med en tjocklek på endast 0.26mm får du precis samma känsla som om du inte hade haft något alls. Vi erbjuder ett riktigt bra skydd som passar alla, skaffa ditt idag och känn dig trygg med din mobil!

Vi har skärmskydd för alla de stora tillverkarna så som Apple, Samsung, Huawei & Google Pixel.

Kika gärna på våra skal också, du hittar vårt fullständiga utbud av iPhone tillbehör under denna länken! Kolla gärna in våra hörlurar, power bank och mycket annat roligt!

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Beställningen kan sammanfattas i tre enkla steg.

1. Beställ din Fix Box, lägg beställningen här genom att välja vilket märke, vilken modell och vad du vill reparera. Skulle vi inte ha det valet du är ute efter, så är du välkommen att kontakta oss så ska vi ordna det.

2. Vi skickar din Fix Box till dig som du sedan paketerar ner din enhet i, sen är det bara att skicka tillbaka Fix Boxen till oss. Det medföljer en retursedel på returpaketet du skall skicka din Fix Box i.

3. När vi har mottagit din enhet påbörjar vi din reparation på en gång.

Från det att vi har mottagit din telefon ska det ta 48h innan du får tillbaka den (Helger ej medräknat). De tillfällen då vi inte har din del inne så kan det dröja.

Du beställer Fix Box av oss och får sedan hem ett kuvert med färdiga fraktsedlar, därefter är det bara att paketera ner din mobiltelefon och skicka från närmsta postlåda/ombud. Vid ankomst lagar vi din mobiltelefon, testar och returnerar enheten inom 48 timmar (kan dröja om vi inte har delen i lager). För att välja ett försäkrat fraktalternativ så kan du lägga till REK. Beställ idag så skickar vi din Fix Box samma dag eller nästkommande vardag. Betalning görs med klarna faktura, eller via en betallänk som du får skickat till dig per mail eller sms. 

Betalningen av Fix Box ordern görs främst via Klarna. Skulle Klarna inte vara ett alternativ så finns det möjlighet för Swish eller postförskott (Vid betalning med postförskott tillkommer det en avgift på 188 kr ink moms). Fix Box reparationen hanteras på en gång men skickas först ut efter att betalningen är genomförd.

Vi är sveriges största reparationskedja, vi har över 25 butiker runt om landet och har funnits i 6 år. Anledningen till varför vi har lyckas bli Sveriges största reparationskedja är för vi siktar på kvalité, enkelhet och ser till att personalen vi anlitar har den kunskap och servicetänk för att kunna hjälpa alla möjliga kunder.

Fix Boxen skickas till vårt kontor där vi har reparationsexperter som kan reparera alla märken och modeller.

Priset för en Fix Box reparation och att reparera i butik är samma. Enda skillnaden är hanteringsavgiften som ligger på 49kr. Väljer du att lägga till PostNord REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så går det på 199 kr!

Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er. Det finns telefoner som t.ex. Samsung som har baksida gjord av glas. Ska man  byta ut skärmen på dessa när baksidan är sönder så kan baksidan spricka helt. Vid det osannolika scenariot där mobilen går sönder tack vare vår reparation så ersätter vi dig.

Vi erbjuder alltid 3 månaders funktionsgaranti på våra reparationer som inte är förbrukningsvaror. I det fall ett garantiärende måste utföras så kan man göra en ny Fix Box beställning men då välja “Garanti” som reparationsval. Innan man beställer en Garantireparation så är det bra att först skriva till FixBox@FixMyPhone.se, för att se att det är en giltig Garanti. I det fall man skickar in en ogiltig garantireparation så kommer det tillkomma 249 kr i avgift.

Ni kan nå oss på FixBox@fixmyphone.se eller Tel: 0760 423 990 för vidare frågor om er reparation.

Prenumerera på nyhetsbrev och få 50 kr rabatt!

Var först med att höra om Fix my Phones erbjudanden, kampanjer och övriga nyheter. Genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev godkänner du vår dataskyddspolicy. Du kan när som helst avsluta prenumerationen.