Tack För köpet

Vi har nu tagit imot din order och jobbar på att få iväg dina varor så fort som möjligt. Har du några frågor gällande beställningen ber vi dig kontakta oss på service@fixmyphone.se

Order bekräftelse kommer även att skickas på din mail. 

Om du har beställt lagning på din telefon ber vi dig läsa nedan hur du ska skicka in telefonen till oss.

Det är väldigt enkelt att skicka telefonen för att få den lagad hos oss. 

Börja med att packa in din telefon på ett säkert sätt. Vi rekommenderar bubbelplast runt telefonen men även att den skickas i vadderat kuvert eller en kartong där du fyllt den med bubbelplast för att förhindra skador på telefonen under frakt. 

Telefoner som bara skickas i ett kuvert utan rätt skydd riskeras skadas på vägen och kan då bli dyrare samt svårare att laga

Skriv gärna med en lapp i paketet du skickar där du uppger, ordernummer. Ditt namn. telefonnummer men beskriv även gärna lite mer ingående vad felet med telefonen är och vad du vill få fixat. Eller om det är så att det är något mer du vill att vi ska kontrollera på enheten innan vi skickar tillbaka den. 

Det är även viktigt att du skickar med koden till telefonen så att vi kan testa enheten.  Om du ej vill skicka en telefon med information på sig är du välkommen att återställa enheten innan du skickar den. 

Se till att alltid skicka telefonen som rekommenderat brev, då det är spårbart och även försäkrat. läs mer om rekommenderat brev här

Skicka ditt paket till  

Fix My Phone AB
Östra hamngatan 52
411 09 Göteborg

Vi kommer sedan att påbörja reparationen omgående, och skickar sedan tillbaka den så fort den är klar. Om felbeskrivning ej skickas med enheten kan det eventuellt ta längre tid för reparationen då vi kommer behöva kontakta er gällande enheten.

 

Stäng meny
×
×

Kundvagn