Motorola Moto Edge Kameralins Svart

99.00kr

1 i lager

Artikelnummer Moto-Edge-Lins Kategori

BESKRIVNING​

Vill du ha samma kvalité på dina bilder som du hade när din Motorola Moto Edge var helt ny?

Att kvalitén blir sämre kan vara orsaken av en spricka på linsen. eller andra skador.
Då finns det bara en sak man kan göra, byta ut Kameralinsen på din Motorola Moto!

Skurken till dåliga bilder kan vara en spricka i linsen. Köp en helt ny kameralins, annars kan hela kameran går sönder. Du fixar alla dessa problem genom ett byte av Motorola Moto Edge kameralins Svart! Köp reservdelar och mobildelar via Fix My Phone!
PS! Kom ihåg att du behöver speciella verktyg för att byta ut delarna, har du inte några så kan du köpa hos oss!

Reparera Kameralinsen på din Motorola Moto Edge kameralins Svart själv!

Att reparera linsen är ingen svårighet.

Kameralinsen är bland de lättaste delar att reparera, på de flesta modeller så behöver man inte ens öppna telefonen. Upplever du att dina bilder har blivit suddiga eller svårt att fokusera? Det kan bero på kameralinsen som är smutsig eller repig/sprucken. Reparera linsen och upplev bildkvaliten mobilen hade när den var i nyskick.

Man behöver endast byta ut linsen och inte hela kameran.

Så länge det endast är kameralinsen som är sönder och inte själva kameran, då är reparationen enkel och billig. Väntar man för länge så kan skadan sprida sig till kameran, det blir en mycket dyrare historia. Köp med verktygen du behöver, du hittar dom i vår lagershopp. Det finns flera guider på nätet som visar steg för steg och videoguider hur man utför reparationen.

Passa på och byt ut fler delar?

Oavsett vilka delar du vill köpa till din Motorola Moto Edge kameralins Svart så har vi dom till dig, små som bottenskruvar och större som laddningsport eller batteri? Beställ dessa reservdelar samtidigt så försvinner dina problem. Att batteriet blir sämre finns det tyvärr inget att göra åt, men det är ett enkelt problem att fixa. Få hjälp av våra guider och ett köp batteri till Motorola Moto Edge direkt hos oss med original kvalitet. På Fix My Phone finns det endast produkter av högst kvalité som är menade för alla typer avreparationer som du behöver göra på din OnePlus. Köp med mobiltillbehör som skyddar din Motorola Moto Edge som skärmskydd, skal eller fodral, så går den förhoppningsvis inte sönder igen.

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Beställningen kan sammanfattas i tre enkla steg.

1. Beställ din Fix Box, lägg beställningen här genom att välja vilket märke, vilken modell och vad du vill reparera. Skulle vi inte ha det valet du är ute efter, så är du välkommen att kontakta oss så ska vi ordna det.

2. Vi skickar din Fix Box till dig som du sedan paketerar ner din enhet i, sen är det bara att skicka tillbaka Fix Boxen till oss. Det medföljer en retursedel på returpaketet du skall skicka din Fix Box i.

3. När vi har mottagit din enhet påbörjar vi din reparation på en gång.

Från det att vi har mottagit din telefon ska det ta 48h innan du får tillbaka den (Helger ej medräknat). De tillfällen då vi inte har din del inne så kan det dröja.

Du beställer Fix Box av oss och får sedan hem ett kuvert med färdiga fraktsedlar, därefter är det bara att paketera ner din mobiltelefon och skicka från närmsta postlåda/ombud. Vid ankomst lagar vi din mobiltelefon, testar och returnerar enheten inom 48 timmar (kan dröja om vi inte har delen i lager). För att välja ett försäkrat fraktalternativ så kan du lägga till REK. Beställ idag så skickar vi din Fix Box samma dag eller nästkommande vardag. Betalning görs med klarna faktura, eller via en betallänk som du får skickat till dig per mail eller sms. 

Betalningen av Fix Box ordern görs främst via Klarna. Skulle Klarna inte vara ett alternativ så finns det möjlighet för Swish eller postförskott (Vid betalning med postförskott tillkommer det en avgift på 188 kr ink moms). Fix Box reparationen hanteras på en gång men skickas först ut efter att betalningen är genomförd.

Vi är sveriges största reparationskedja, vi har över 25 butiker runt om landet och har funnits i 6 år. Anledningen till varför vi har lyckas bli Sveriges största reparationskedja är för vi siktar på kvalité, enkelhet och ser till att personalen vi anlitar har den kunskap och servicetänk för att kunna hjälpa alla möjliga kunder.

Fix Boxen skickas till vårt kontor där vi har reparationsexperter som kan reparera alla märken och modeller.

Priset för en Fix Box reparation och att reparera i butik är samma. Enda skillnaden är hanteringsavgiften som ligger på 49kr. Väljer du att lägga till PostNord REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så går det på 199 kr!

Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er. Det finns telefoner som t.ex. Samsung som har baksida gjord av glas. Ska man  byta ut skärmen på dessa när baksidan är sönder så kan baksidan spricka helt. Vid det osannolika scenariot där mobilen går sönder tack vare vår reparation så ersätter vi dig.

Vi erbjuder alltid 3 månaders funktionsgaranti på våra reparationer som inte är förbrukningsvaror. I det fall ett garantiärende måste utföras så kan man göra en ny Fix Box beställning men då välja “Garanti” som reparationsval. Innan man beställer en Garantireparation så är det bra att först skriva till FixBox@FixMyPhone.se, för att se att det är en giltig Garanti. I det fall man skickar in en ogiltig garantireparation så kommer det tillkomma 249 kr i avgift.

Ni kan nå oss på FixBox@fixmyphone.se eller Tel: 0760 423 990 för vidare frågor om er reparation.