Samsung Galaxy S9 fingeravtryckläsare Blå

199.00kr

2 i lager

Artikelnummer SGS9-FAL Kategori

BESKRIVNING​

Fungerar inte fingeravtrycksläsaren längre? Då är det dags för dig att byta ut fingeravtrycksläsaren till din Samsung Galaxy S9!

Med denna del så kan du enkelt lösa problem där fingeravtrycksläsaren inte fungerar som den skall.

Byt ut fingeravtrycksläsaren på din Samsung Galaxy S9!

Vi har fingeravtryckläsare till din Samsung Galaxy S9 i vår webbbutik. Vi har det du behöver allt du behöver för att reparera fingeravtryck problem utan någon hjälp. Genom att beställa en Samsung Galaxy S9 fingeravtryckläsare blå så kan du få ordning på de problem din mobil har. Beställ Samsung Galaxy S9 fingeravtryckläsare blå idag och slipp problemen din mobil har.

Är din mobil i behov av andra delar?

Har din mobiltelefon fler delar som behövs bytas ut? Kanske är det displayen och baksidan eller batteriet som behöver repareras. Passa då på och beställ med dessa delar i samma beställning. Det är enkelt reparera själv med hjälp av guider. Eftersom reservdelar till Samsung Galaxy S9 kan du Beställa direkt hos oss med original kvalitet. Vi erbjuder produkter av hög kvalité som passar samtliga reparationer till Samsung Galaxy S9. Glöm inte av att utrusta din mobil med rätt mobiltillbehör. Med både fina och funktionella egenskaper som skyddar din Samsung Galaxy S9 som skärmskydd, mobilskal eller fodral.

Denna Samsung Galaxy S9 fingeravtryckläsare blå är kompatibel med

  • Samsung Galaxy S9

Att byta fingeravtryckläsare på din Samsung Galaxy S9 är inte så svårt som man tror. Våra guider vägleder dig steg för steg. Vi vill uppmana dig om att vara försiktig och inte stressa om du inte är erfaren i reparationer. Om du känner dig tveksam och vill istället lämna över reparationen till experter hjälper vi dig gärna! Du får även en funktionsgaranti på tre månader.  Är du däremot sugen på att laga själv är det bara att köra på. Det är inte bara roligt utan också billigare. Investera det du sparar i ett gäng tillbehör som skall förbättra upplevelsen på din mobil! Undrar du över något eller har frågor om byte av fingeravtryckläsaren finns vi på Fix My Phone alltid till hands via chatt eller mail service@fixmyphone.se

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Beställningen kan sammanfattas i tre enkla steg.

1. Beställ din Fix Box, lägg beställningen här genom att välja vilket märke, vilken modell och vad du vill reparera. Skulle vi inte ha det valet du är ute efter, så är du välkommen att kontakta oss så ska vi ordna det.

2. Vi skickar din Fix Box till dig som du sedan paketerar ner din enhet i, sen är det bara att skicka tillbaka Fix Boxen till oss. Det medföljer en retursedel på returpaketet du skall skicka din Fix Box i.

3. När vi har mottagit din enhet påbörjar vi din reparation på en gång.

Från det att vi har mottagit din telefon ska det ta 48h innan du får tillbaka den (Helger ej medräknat). De tillfällen då vi inte har din del inne så kan det dröja.

Du beställer Fix Box av oss och får sedan hem ett kuvert med färdiga fraktsedlar, därefter är det bara att paketera ner din mobiltelefon och skicka från närmsta postlåda/ombud. Vid ankomst lagar vi din mobiltelefon, testar och returnerar enheten inom 48 timmar (kan dröja om vi inte har delen i lager). För att välja ett försäkrat fraktalternativ så kan du lägga till REK. Beställ idag så skickar vi din Fix Box samma dag eller nästkommande vardag. Betalning görs med klarna faktura, eller via en betallänk som du får skickat till dig per mail eller sms. 

Betalningen av Fix Box ordern görs främst via Klarna. Skulle Klarna inte vara ett alternativ så finns det möjlighet för Swish eller postförskott (Vid betalning med postförskott tillkommer det en avgift på 188 kr ink moms). Fix Box reparationen hanteras på en gång men skickas först ut efter att betalningen är genomförd.

Vi är sveriges största reparationskedja, vi har över 25 butiker runt om landet och har funnits i 6 år. Anledningen till varför vi har lyckas bli Sveriges största reparationskedja är för vi siktar på kvalité, enkelhet och ser till att personalen vi anlitar har den kunskap och servicetänk för att kunna hjälpa alla möjliga kunder.

Fix Boxen skickas till vårt kontor där vi har reparationsexperter som kan reparera alla märken och modeller.

Priset för en Fix Box reparation och att reparera i butik är samma. Enda skillnaden är hanteringsavgiften som ligger på 49kr. Väljer du att lägga till PostNord REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så går det på 199 kr!

Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er. Det finns telefoner som t.ex. Samsung som har baksida gjord av glas. Ska man  byta ut skärmen på dessa när baksidan är sönder så kan baksidan spricka helt. Vid det osannolika scenariot där mobilen går sönder tack vare vår reparation så ersätter vi dig.

Vi erbjuder alltid 3 månaders funktionsgaranti på våra reparationer som inte är förbrukningsvaror. I det fall ett garantiärende måste utföras så kan man göra en ny Fix Box beställning men då välja “Garanti” som reparationsval. Innan man beställer en Garantireparation så är det bra att först skriva till FixBox@FixMyPhone.se, för att se att det är en giltig Garanti. I det fall man skickar in en ogiltig garantireparation så kommer det tillkomma 249 kr i avgift.

Ni kan nå oss på FixBox@fixmyphone.se eller Tel: 0760 423 990 för vidare frågor om er reparation.