Samsung Galaxy S8 Plus Baksida Svart

349.00kr

2 i lager

Artikelnummer SGS955F-BaksS Kategori

BESKRIVNING​

Har din Samsung Galaxy baksida fått sprickor? Rädd att skadan kommer sprida sig?

Samsung Galaxy S8 Plus Baksida i färgen Svart Bra priser och snabb leverans! Tack vare våra många års erfarenhet inom reparation och kunskap inom delar, så kan vi utföra reparationer åt dig väldigt snabbt och väldigt noggrant. Kom till oss ifall du behöver reparera! Vi lagar i princip alla modeller och olika typer av reparationer för att du skall känna att du behöver bara gå till ett enda ställe, nämligen Fix My Phone. Vi ser fram emot ditt nästa besök och att få laga just din mobil!

Byt ut din Samsung Galaxy S8 Plus Baksida själv eller hos Sveriges största reparationskedja!

Man ska vara stolt över sin mobil, det är inte viktigt vilken model man har så länge man håller den i bra skick, har din baksida repor så borde du byta ut den. Tänk dig en Vintage bil, så länge man håller den i bra skick så är man väldigt stolt och försiktig med den. Samsung Galaxy S8 Plus Baksida Svart köper du enklast direkt på webben här hos oss. Vi erbjuder alltid högsta kvalitet!

Vill du reparera själv så har vi delarna och hjälpen för dig.

Vill du passa på och byta ut fler delar? Så som skärm, batterier, laddkontakt men också kamera både fram och bak. För att du ska kunna känna dig så trygg som möjligt vara för att vi ska kunna garantera nöjda kunder så gör vi alltid funktionstester innan och efter reparationen. Med våra reservdelar lagar du enkelt dina enheter själv. De flesta mobilreparationer är inte allt för avancerade och kan göras med stöd av en videoguide. Vad vill du? Laga själv eller lämna till experterna?

Mer än bara en reparationskedja!

Fix My Phone har vi under många år ägnat oss åt reparationer utav Samsung, Apple, Huawei, Google Pixel, Asus med mera. På senare tid storsatsar vi också på att bredda vår kunskap och expertis för att ta marknaden med storm. Något vi är säkra på att vi har, är att vi har kompetensen och engagemanget att fortsätta utmana oss själva. Därför hittar du numera också mängder med reservdelar, mobiltillbehör och diverse tjänster hos oss. Varmt välkommen in till våra butiker eller här på hemsidan för mer information.

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Beställningen kan sammanfattas i tre enkla steg.

1. Beställ din Fix Box, lägg beställningen här genom att välja vilket märke, vilken modell och vad du vill reparera. Skulle vi inte ha det valet du är ute efter, så är du välkommen att kontakta oss så ska vi ordna det.

2. Vi skickar din Fix Box till dig som du sedan paketerar ner din enhet i, sen är det bara att skicka tillbaka Fix Boxen till oss. Det medföljer en retursedel på returpaketet du skall skicka din Fix Box i.

3. När vi har mottagit din enhet påbörjar vi din reparation på en gång.

Från det att vi har mottagit din telefon ska det ta 48h innan du får tillbaka den (Helger ej medräknat). De tillfällen då vi inte har din del inne så kan det dröja.

Du beställer Fix Box av oss och får sedan hem ett kuvert med färdiga fraktsedlar, därefter är det bara att paketera ner din mobiltelefon och skicka från närmsta postlåda/ombud. Vid ankomst lagar vi din mobiltelefon, testar och returnerar enheten inom 48 timmar (kan dröja om vi inte har delen i lager). För att välja ett försäkrat fraktalternativ så kan du lägga till REK. Beställ idag så skickar vi din Fix Box samma dag eller nästkommande vardag. Betalning görs med klarna faktura, eller via en betallänk som du får skickat till dig per mail eller sms. 

Betalningen av Fix Box ordern görs främst via Klarna. Skulle Klarna inte vara ett alternativ så finns det möjlighet för Swish eller postförskott (Vid betalning med postförskott tillkommer det en avgift på 188 kr ink moms). Fix Box reparationen hanteras på en gång men skickas först ut efter att betalningen är genomförd.

Vi är sveriges största reparationskedja, vi har över 25 butiker runt om landet och har funnits i 6 år. Anledningen till varför vi har lyckas bli Sveriges största reparationskedja är för vi siktar på kvalité, enkelhet och ser till att personalen vi anlitar har den kunskap och servicetänk för att kunna hjälpa alla möjliga kunder.

Fix Boxen skickas till vårt kontor där vi har reparationsexperter som kan reparera alla märken och modeller.

Priset för en Fix Box reparation och att reparera i butik är samma. Enda skillnaden är hanteringsavgiften som ligger på 49kr. Väljer du att lägga till PostNord REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så går det på 199 kr!

Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er. Det finns telefoner som t.ex. Samsung som har baksida gjord av glas. Ska man  byta ut skärmen på dessa när baksidan är sönder så kan baksidan spricka helt. Vid det osannolika scenariot där mobilen går sönder tack vare vår reparation så ersätter vi dig.

Vi erbjuder alltid 3 månaders funktionsgaranti på våra reparationer som inte är förbrukningsvaror. I det fall ett garantiärende måste utföras så kan man göra en ny Fix Box beställning men då välja “Garanti” som reparationsval. Innan man beställer en Garantireparation så är det bra att först skriva till FixBox@FixMyPhone.se, för att se att det är en giltig Garanti. I det fall man skickar in en ogiltig garantireparation så kommer det tillkomma 249 kr i avgift.

Ni kan nå oss på FixBox@fixmyphone.se eller Tel: 0760 423 990 för vidare frågor om er reparation.