Skip to content

Samsung Galaxy S21 Skärm Rosa

2,599.00kr

Slut i lager

Artikelnummer SGS21-S-R Kategori

BESKRIVNING​

Reparera din skadade Samsung Galaxy S21 skärm själv!

Samsung Galaxy S21 Rosa Skärm

Hos Fix My Phone så har vi kunskapen och reservdelarna du behöver. Har du en del som behöver bytas ut så har vi den! Vad vi kan säga efter många års av erfarenhet är att det är inte speciellt svårt att reparera själv. Med våra guider och din stadiga hand så kommer du lösa en egen reparation helt själv!  En stor fördel med att reparera själv är att det blir billigare, varför inte passa på då och köpa med skydd till din telefon ifall du inte har det? Passa på och skydda telefonen nu när den är som ny.

Besök hos i butik eller lägg din beställning här på webben för att ge ett nytt liv till din telefon!

Förnya din Samsung Galaxy S21 skärm Rosa själv i hemmet!

Har din ”Samsung galaxy S21 skärm Rosa” fått en spricka? Ingen fara, det är inte så farligt som det låter. Vänta dock inte för länge, skador blir värre trots allt! När en mobil har fått en spricka så blir det enklare för den att få flera, tänk dig sprickor på is och man lägger tyngd på det, sprickorna sprider sig tills den går sönder helt. Skärmen beställer du smidigast direkt på webben här hos oss. Våra skärmar är av högsta kvalitet, få din telefon att se och verkar yngre med en ny skärm till din Samsung.

Vad mer behöver du för att förnya din telefon?

Köp med allt annat du behöver i samma order. Kan det vara ett nytt batteri du behöver till din Samsung galaxy S21 skärm Rosa? Att byta ut alla andra delar är lika enkelt / Svårt som att byta ut skärmen. Det svåra är att öppna själva telefonen. Se bara till att ha alla verktyg som behövs för reparation. Skulle du inte ha dessa, så säljer vi dom här. Vi har även flera tillbehör som du bör köpa med. Se till att skydda mobilen nu när du förnyar den.

Så mycket mer än bara en reparationskedja!

Fix My Phone har vi under många år ägnat oss åt reparationer utav Samsung, Apple, Huawei, Google Pixel, Asus med mera. På senare tid storsatsar vi också på att bredda vår kunskap och expertis för att ta marknaden med storm, vi vill alltid kunna stå på topp och vara stolta. Vi har kompetensen och engagemanget att fortsätta utmana oss själva, vi ska kunna en ny model så fort den kommer ut. Därför hittar du numera också mängder med reservdelar, mobiltillbehör och diverse tjänster hos oss. Välkommen in till våra butiker eller här på hemsidan för mera information.

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Beställningen kan sammanfattas i tre enkla steg.

1. Beställ din Fix Box, lägg beställningen här genom att välja vilket märke, vilken modell och vad du vill reparera. Skulle vi inte ha det valet du är ute efter, så är du välkommen att kontakta oss så ska vi ordna det.

2. Vi skickar din Fix Box till dig som du sedan paketerar ner din enhet i, sen är det bara att skicka tillbaka Fix Boxen till oss. Det medföljer en retursedel på returpaketet du skall skicka din Fix Box i.

3. När vi har mottagit din enhet påbörjar vi din reparation på en gång.

Från det att vi har mottagit din telefon ska det ta 48h innan du får tillbaka den (Helger ej medräknat). De tillfällen då vi inte har din del inne så kan det dröja.

Du beställer Fix Box av oss och får sedan hem ett kuvert med färdiga fraktsedlar, därefter är det bara att paketera ner din mobiltelefon och skicka från närmsta postlåda/ombud. Vid ankomst lagar vi din mobiltelefon, testar och returnerar enheten inom 48 timmar (kan dröja om vi inte har delen i lager). För att välja ett försäkrat fraktalternativ så kan du lägga till REK. Beställ idag så skickar vi din Fix Box samma dag eller nästkommande vardag. Betalning görs med klarna faktura, eller via en betallänk som du får skickat till dig per mail eller sms. 

Betalningen av Fix Box ordern görs främst via Klarna. Skulle Klarna inte vara ett alternativ så finns det möjlighet för Swish eller postförskott (Vid betalning med postförskott tillkommer det en avgift på 188 kr ink moms). Fix Box reparationen hanteras på en gång men skickas först ut efter att betalningen är genomförd.

Vi är sveriges största reparationskedja, vi har över 25 butiker runt om landet och har funnits i 6 år. Anledningen till varför vi har lyckas bli Sveriges största reparationskedja är för vi siktar på kvalité, enkelhet och ser till att personalen vi anlitar har den kunskap och servicetänk för att kunna hjälpa alla möjliga kunder.

Fix Boxen skickas till vårt kontor där vi har reparationsexperter som kan reparera alla märken och modeller.

Priset för en Fix Box reparation och att reparera i butik är samma. Enda skillnaden är hanteringsavgiften som ligger på 49kr. Väljer du att lägga till PostNord REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så går det på 199 kr!

Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er. Det finns telefoner som t.ex. Samsung som har baksida gjord av glas. Ska man  byta ut skärmen på dessa när baksidan är sönder så kan baksidan spricka helt. Vid det osannolika scenariot där mobilen går sönder tack vare vår reparation så ersätter vi dig.

Vi erbjuder alltid 3 månaders funktionsgaranti på våra reparationer som inte är förbrukningsvaror. I det fall ett garantiärende måste utföras så kan man göra en ny Fix Box beställning men då välja “Garanti” som reparationsval. Innan man beställer en Garantireparation så är det bra att först skriva till FixBox@FixMyPhone.se, för att se att det är en giltig Garanti. I det fall man skickar in en ogiltig garantireparation så kommer det tillkomma 249 kr i avgift.

Ni kan nå oss på FixBox@fixmyphone.se eller Tel: 0760 423 990 för vidare frågor om er reparation.

Prenumerera på nyhetsbrev och få 50 kr rabatt!

Var först med att höra om Fix my Phones erbjudanden, kampanjer och övriga nyheter. Genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev godkänner du vår dataskyddspolicy. Du kan när som helst avsluta prenumerationen.