Samsung Galaxy S20 Plus NFC laddningsflex

249.00kr

Slut i lager

Artikelnummer SGS20P-NFC Kategori

BESKRIVNING​

Kan du inte längre ladda din telefon trådlöst eller använda andra NFC funktioner? Då är det dags att byta ut NFC på din Samsung galaxy S20 Plus! Mobilens NFCflex kan ibland sluta att reagera. Detta gör att det inte går och ansluta till enheter som tar NFC anslutning. Du löser allt möjligt strul med endast ett byte av Samsung galaxy S20 Plus NFC ! Köp teknikdelar och mobildelar via Fix My Phone

PS! Glöm inte köpa till verktygen du behöver för att laga!

Byt NFC laddningsflex på din Samsung Galaxy S20 Plus!

Köp Samsung Galaxy S20 Plus NFC laddningsflex  hos Fix My Phone billigt och snabbt. Laga din enhet själv eller lämna in mobilen till någon av våra butiker som finns runt om i landet. NFC behöver du för att kunna ansluta till enheter som har NFC anslutningar så som trådlös laddning eller betalsätt via NFC. Byt ut NFC på din Samsung Galaxy S20 Plus  så löser du dina problem! Köp Samsung Galaxy S20 Plus teknikdelar idag och slipp problemen!

Lägg en beställning innan kl 15:00 så skickas produkten samma eller nästkommande vardag.
Vi ser emot att ha din som kund hos oss.

NFC ska bytas ut efter dessa tecken.

Om mobilen inte längre tar emot laddning när man använder sig av trådlös laddare, så är det ett tydligt tecken att delen bör bytas ut. Brukar du betala trådlöst via telefonen? Det är den här delen som använder sig av den funktionen. Fix My Phone har det du behöver, dessutom alltid till rätt pris! Du kan köpa mobildelar/reservdelar/teknikdelar och verktyg hos oss. Dessa verktyg används för att reparerar telefonen och byta Samsung Galaxy S20 Plus NFC laddningsflex på egen hand.

Byt ut övriga delar!

Behöver din mobil ytterligare reparationer? Till exempel reparation av skärmen eller kameran är det bra att passa på att köpa dessa delar också. Har skärmen blivit repig eller till och med trasig? Byt då ut din trasiga skärm till en spillrans ny så förlänger du livslängden på din Samsung Galaxy S20 Plus. Du kan göra bytet själv med hjälp av våra guider här på hemsidan. På Fix My Phone erbjuder produkter av hög kvalitet som är anpassade efter alla möjliga reparationer till din Samsung Galaxy S20 Plus. Glöm inte att köpa med dig rätt tillbehör som skyddar din Samsung Galaxy S20 Plus som skärmskydd, mobilskal eller fodral.

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Beställningen kan sammanfattas i tre enkla steg.

1. Beställ din Fix Box, lägg beställningen här genom att välja vilket märke, vilken modell och vad du vill reparera. Skulle vi inte ha det valet du är ute efter, så är du välkommen att kontakta oss så ska vi ordna det.

2. Vi skickar din Fix Box till dig som du sedan paketerar ner din enhet i, sen är det bara att skicka tillbaka Fix Boxen till oss. Det medföljer en retursedel på returpaketet du skall skicka din Fix Box i.

3. När vi har mottagit din enhet påbörjar vi din reparation på en gång.

Från det att vi har mottagit din telefon ska det ta 48h innan du får tillbaka den (Helger ej medräknat). De tillfällen då vi inte har din del inne så kan det dröja.

Du beställer Fix Box av oss och får sedan hem ett kuvert med färdiga fraktsedlar, därefter är det bara att paketera ner din mobiltelefon och skicka från närmsta postlåda/ombud. Vid ankomst lagar vi din mobiltelefon, testar och returnerar enheten inom 48 timmar (kan dröja om vi inte har delen i lager). För att välja ett försäkrat fraktalternativ så kan du lägga till REK. Beställ idag så skickar vi din Fix Box samma dag eller nästkommande vardag. Betalning görs med klarna faktura, eller via en betallänk som du får skickat till dig per mail eller sms. 

Betalningen av Fix Box ordern görs främst via Klarna. Skulle Klarna inte vara ett alternativ så finns det möjlighet för Swish eller postförskott (Vid betalning med postförskott tillkommer det en avgift på 188 kr ink moms). Fix Box reparationen hanteras på en gång men skickas först ut efter att betalningen är genomförd.

Vi är sveriges största reparationskedja, vi har över 25 butiker runt om landet och har funnits i 6 år. Anledningen till varför vi har lyckas bli Sveriges största reparationskedja är för vi siktar på kvalité, enkelhet och ser till att personalen vi anlitar har den kunskap och servicetänk för att kunna hjälpa alla möjliga kunder.

Fix Boxen skickas till vårt kontor där vi har reparationsexperter som kan reparera alla märken och modeller.

Priset för en Fix Box reparation och att reparera i butik är samma. Enda skillnaden är hanteringsavgiften som ligger på 49kr. Väljer du att lägga till PostNord REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så går det på 199 kr!

Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er. Det finns telefoner som t.ex. Samsung som har baksida gjord av glas. Ska man  byta ut skärmen på dessa när baksidan är sönder så kan baksidan spricka helt. Vid det osannolika scenariot där mobilen går sönder tack vare vår reparation så ersätter vi dig.

Vi erbjuder alltid 3 månaders funktionsgaranti på våra reparationer som inte är förbrukningsvaror. I det fall ett garantiärende måste utföras så kan man göra en ny Fix Box beställning men då välja “Garanti” som reparationsval. Innan man beställer en Garantireparation så är det bra att först skriva till FixBox@FixMyPhone.se, för att se att det är en giltig Garanti. I det fall man skickar in en ogiltig garantireparation så kommer det tillkomma 249 kr i avgift.

Ni kan nå oss på FixBox@fixmyphone.se eller Tel: 0760 423 990 för vidare frågor om er reparation.