Samsung Galaxy S10 Plus Högtalare Med Antenna Plast

199.00kr

Slut i lager

Artikelnummer SGS10p-hogtalare-ap Kategori

BESKRIVNING​

Den här delen passar till Samsung Galaxy S10 plus.

Hör du inte när du använder dig av högtalare, t.ex. när du pratar med någon, lyssnar på musik eller pratar via Facetime? Då är det din Högtalare som kan vara sönder och det kan vara dags att byta ut delen!

Mobilens Högtalare kan sluta fungera ibland. Detta leder lätt till frustration hos både dig och den du talar med, se till att ha en fungerande högtalare för samtal. Du löser alla dessa problem med ett byte av Samsung Galaxy S10 Högtalare! Köp teknikdelar, mobildelar och reservdelar via Fix My Phone!

PS! Glöm inte köpa till verktyg du behöver för att laga/byta din enhet och kolla in resten av utbudet på hemsidan! Vi har även alla de verktyg du kan tänkas behöva när du utför en reparation på din mobil! De flesta varorna skickas ut samma dag eller dagen efter en beställning.

Byt Högtalare på Samsung Galaxy S10 Plus själv!

Beställ en ny högtalare till din Samsung Galaxy S10 Plus idag! Fix My Phone har allting du behöver för du ska kunna reparera själv. Vill ni istället att en av våra reparatörer ska reparera är ni alltid hjärtligt välkommen in till butik. Om det är besvärligt att komma in till butik kan du skicka in din telefon till oss via vår Fix Box tjänst där ni istället postar in er mobil. Högtalaren är den del som spelar upp ljud när du t.ex ser på film. Brusar ljudet på din mobil? Beställ då en Samsung Galaxy S10 Plus Högtalare hos oss idag för att byta ut delen!

Dags att byta ut Högtalaren?

Har din Högtalare slutat ge ifrån sig ljud eller låter ljudet brusigt eller svagt? Dags att byta ut din högtalare! På Fix My Phone hittar du allt man kan komma att behöva till mobilen. Du beställer alltid billigt och säkert! Beställ dina mobildelar / reservdelar / teknikdelar och verktyg hos oss idag!

Byt ut flera delar samtidigt!

Har du andra delar i din Samsung som du behöver fixa? Har kanske skärmen eller kameran på din Samsung s10 gått sönder? Ta chansen då och beställ alla delar samtidigt därför att du då slipper dubbelfrakt. Självklart är Fix My Phone erbjuder är av hög kvalité. Vi har produkter med hög standard för alla typer av lagningar din Samsung S10 Plus kan komma att behöva. Glöm inte att Beställa till skydd till din Samsung S10 Plus såsom displayskydd, mobilskal eller fodral. Så slipper du reparera din mobil något mer i framtiden.

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Beställningen kan sammanfattas i tre enkla steg.

1. Beställ din Fix Box, lägg beställningen här genom att välja vilket märke, vilken modell och vad du vill reparera. Skulle vi inte ha det valet du är ute efter, så är du välkommen att kontakta oss så ska vi ordna det.

2. Vi skickar din Fix Box till dig som du sedan paketerar ner din enhet i, sen är det bara att skicka tillbaka Fix Boxen till oss. Det medföljer en retursedel på returpaketet du skall skicka din Fix Box i.

3. När vi har mottagit din enhet påbörjar vi din reparation på en gång.

Från det att vi har mottagit din telefon ska det ta 48h innan du får tillbaka den (Helger ej medräknat). De tillfällen då vi inte har din del inne så kan det dröja.

Du beställer Fix Box av oss och får sedan hem ett kuvert med färdiga fraktsedlar, därefter är det bara att paketera ner din mobiltelefon och skicka från närmsta postlåda/ombud. Vid ankomst lagar vi din mobiltelefon, testar och returnerar enheten inom 48 timmar (kan dröja om vi inte har delen i lager). För att välja ett försäkrat fraktalternativ så kan du lägga till REK. Beställ idag så skickar vi din Fix Box samma dag eller nästkommande vardag. Betalning görs med klarna faktura, eller via en betallänk som du får skickat till dig per mail eller sms. 

Betalningen av Fix Box ordern görs främst via Klarna. Skulle Klarna inte vara ett alternativ så finns det möjlighet för Swish eller postförskott (Vid betalning med postförskott tillkommer det en avgift på 188 kr ink moms). Fix Box reparationen hanteras på en gång men skickas först ut efter att betalningen är genomförd.

Vi är sveriges största reparationskedja, vi har över 25 butiker runt om landet och har funnits i 6 år. Anledningen till varför vi har lyckas bli Sveriges största reparationskedja är för vi siktar på kvalité, enkelhet och ser till att personalen vi anlitar har den kunskap och servicetänk för att kunna hjälpa alla möjliga kunder.

Fix Boxen skickas till vårt kontor där vi har reparationsexperter som kan reparera alla märken och modeller.

Priset för en Fix Box reparation och att reparera i butik är samma. Enda skillnaden är hanteringsavgiften som ligger på 49kr. Väljer du att lägga till PostNord REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så går det på 199 kr!

Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er. Det finns telefoner som t.ex. Samsung som har baksida gjord av glas. Ska man  byta ut skärmen på dessa när baksidan är sönder så kan baksidan spricka helt. Vid det osannolika scenariot där mobilen går sönder tack vare vår reparation så ersätter vi dig.

Vi erbjuder alltid 3 månaders funktionsgaranti på våra reparationer som inte är förbrukningsvaror. I det fall ett garantiärende måste utföras så kan man göra en ny Fix Box beställning men då välja “Garanti” som reparationsval. Innan man beställer en Garantireparation så är det bra att först skriva till FixBox@FixMyPhone.se, för att se att det är en giltig Garanti. I det fall man skickar in en ogiltig garantireparation så kommer det tillkomma 249 kr i avgift.

Ni kan nå oss på FixBox@fixmyphone.se eller Tel: 0760 423 990 för vidare frågor om er reparation.