Skip to content

Samsung Galaxy Note 10 Lite Batteri

219.00kr

Slut i lager

Artikelnummer SGN10L-Bat Kategorier ,

BESKRIVNING​

Laddar din mobil dåligt eller dör den snabbt? Dags att byta ut batteriet!

Samsung Galaxy Note 10 Lite batterie.

Hos Fix My Phone så har vi kunskapen och reservdelarna du behöver. Har du en del som behöver bytas ut så har vi den! Det är inte särskilt svårt att reparera själv. Med en stadiga hand så kommer du lösa en egen reparation helt själv!  En stor fördel med att reparera själv är att det blir billigare, passa då på och köp med skydd till din telefon! Passa på och skydda telefonen nu när den är som ny. Besök hos i butik eller lägg din beställning här på webben för att ge ett nytt liv till din telefon!

Är din mobil svår att ladda upp men för snabbt? Byt då ut ditt Samsung Galaxy Note 10 Lite Batteri!

Det är väldigt vanligt för batterier att bli dåliga. Har det hänt ditt batteri? Då är det dags att byta! Samsung Galaxy Note 10 Lite Batteri beställer du enklast direkt på vår webbshop. Gå inte runt orolig, ta bort dina bekymmer. Hos Fix My Phone är det alltid hög kvalité på alla produkter!

Reparera själv eller lämna in för lagning hos oss!

Hos Fix My Phone så har du valet av båda alternativen! Vill du reparera telefonen själv så har vi delarna. Så som skärm, baksidor och laddkontakt. Lämnar du in din mobil så utför vi alltid tester på din mobil innan och efter vi reparerat den. Allt för att du ska känna dig trygg men även för att ge dig ett så bra resultat som möjligt, vi garanterar nöjda kunder! Med våra reservdelar  så är det jättesmidigt och enkelt för dig att laga en telefon på egen hand. Som bonus så är det även billigare att reparera själv! Passa d på och köp något tillbehör som skyddar mobilen.

Mer än bara en reparationskedja!

Fix My Phone har vi under många år ägnat oss åt reparationer utav Samsung, Apple, Huawei, Google Pixel, Asus med mera. På senare tid storsatsar vi också på att bredda vår kunskap och expertis för att ta marknaden med storm. Därför hittar du nu mängder med reservdelar, mobiltillbehör och diverse tjänster hos oss. Varmt välkommen in till våra butiker eller här på hemsidan för mer information.

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Beställningen kan sammanfattas i tre enkla steg.

1. Beställ din Fix Box, lägg beställningen här genom att välja vilket märke, vilken modell och vad du vill reparera. Skulle vi inte ha det valet du är ute efter, så är du välkommen att kontakta oss så ska vi ordna det.

2. Vi skickar din Fix Box till dig som du sedan paketerar ner din enhet i, sen är det bara att skicka tillbaka Fix Boxen till oss. Det medföljer en retursedel på returpaketet du skall skicka din Fix Box i.

3. När vi har mottagit din enhet påbörjar vi din reparation på en gång.

Från det att vi har mottagit din telefon ska det ta 48h innan du får tillbaka den (Helger ej medräknat). De tillfällen då vi inte har din del inne så kan det dröja.

Du beställer Fix Box av oss och får sedan hem ett kuvert med färdiga fraktsedlar, därefter är det bara att paketera ner din mobiltelefon och skicka från närmsta postlåda/ombud. Vid ankomst lagar vi din mobiltelefon, testar och returnerar enheten inom 48 timmar (kan dröja om vi inte har delen i lager). För att välja ett försäkrat fraktalternativ så kan du lägga till REK. Beställ idag så skickar vi din Fix Box samma dag eller nästkommande vardag. Betalning görs med klarna faktura, eller via en betallänk som du får skickat till dig per mail eller sms. 

Betalningen av Fix Box ordern görs främst via Klarna. Skulle Klarna inte vara ett alternativ så finns det möjlighet för Swish eller postförskott (Vid betalning med postförskott tillkommer det en avgift på 188 kr ink moms). Fix Box reparationen hanteras på en gång men skickas först ut efter att betalningen är genomförd.

Vi är sveriges största reparationskedja, vi har över 25 butiker runt om landet och har funnits i 6 år. Anledningen till varför vi har lyckas bli Sveriges största reparationskedja är för vi siktar på kvalité, enkelhet och ser till att personalen vi anlitar har den kunskap och servicetänk för att kunna hjälpa alla möjliga kunder.

Fix Boxen skickas till vårt kontor där vi har reparationsexperter som kan reparera alla märken och modeller.

Priset för en Fix Box reparation och att reparera i butik är samma. Enda skillnaden är hanteringsavgiften som ligger på 49kr. Väljer du att lägga till PostNord REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så går det på 199 kr!

Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er. Det finns telefoner som t.ex. Samsung som har baksida gjord av glas. Ska man  byta ut skärmen på dessa när baksidan är sönder så kan baksidan spricka helt. Vid det osannolika scenariot där mobilen går sönder tack vare vår reparation så ersätter vi dig.

Vi erbjuder alltid 3 månaders funktionsgaranti på våra reparationer som inte är förbrukningsvaror. I det fall ett garantiärende måste utföras så kan man göra en ny Fix Box beställning men då välja “Garanti” som reparationsval. Innan man beställer en Garantireparation så är det bra att först skriva till FixBox@FixMyPhone.se, för att se att det är en giltig Garanti. I det fall man skickar in en ogiltig garantireparation så kommer det tillkomma 249 kr i avgift.

Ni kan nå oss på FixBox@fixmyphone.se eller Tel: 0760 423 990 för vidare frågor om er reparation.

Prenumerera på nyhetsbrev och få 50 kr rabatt!

Var först med att höra om Fix my Phones erbjudanden, kampanjer och övriga nyheter. Genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev godkänner du vår dataskyddspolicy. Du kan när som helst avsluta prenumerationen.