Samsung Galaxy A3 2016 Skärm Svart

599.00kr

Slut i lager

Artikelnummer SGA3-2016-S-S Kategori

BESKRIVNING​

Har din Samsung Galaxy A3 2016 Skärm Svart gått sönder? Vi på Fix My Phone har alla reserv- samt teknikdelar du kommer behöva!

Samsung Galaxy A3 2016 Skärm Svart

Hos Fix My Phone så har vi kunskapen och reservdelarna du behöver till dina reparationer. Det är faktiskt inte så speciellt svårt att reparera själv. Med guider och din stadiga hand så kommer du lösa en egen reparation helt själv! Att byta själv är också billigare än att reparera i butik. Så ta chansen och köp tillbehör som skyddar din mobil som displayskydd och skal! Passa på och skydda telefonen nu när den är som ny så slipper du laga den igen! Besök hos i butik eller lägg din beställning här på webben för att ge ett nytt liv till din telefon!

Beställ en ny Samsung Galaxy A3 2016 Skärm Svart Svart idag!

Har din Samsung Galaxy A3 2016 Skärm Svart har tagit skada? Då finns det ingen mening med att vänta, beställ en ny skärm idag och lös problemet! På så vis så förhindrar du att fler skador kan uppstå på din mobil och gör att du kan använda din mobil längre. Samsung Galaxy A3 2016 Skärm Svart köper du enkelt direkt här i webbutiken. Fix My Phone erbjuder högsta kvalitet på våra produkter i webbutiken!

Vi reparerar de flesta skador som kan uppstå på telefoner!

Du är alltid välkommen in till en av våra butiker om du känner dig osäker att utföra en reparation själv. På plats står våra utbildade tekniker redo till tjänst! Vi lagar delar som batterier, baksidor, laddkontakter men också mobilens kameror. Vi utför alltid funktionstester på enheten för din trygghet men också för att göra ett så bra jobb som möjligt. Du kan lita på att Fix My Phone löser de flesta problem med din mobil!

Mer än bara en reparationskedja!

Fix My Phone har reparerat enheter från Samsung, Apple, Huawei, Google Pixel, Asus med mera i flera år. Nu storsatsar vi också på att bredda vår kunskap och expertis för att ta marknaden med storm. Vi vill engagemanget fortsätta utmana oss själva för det är så vi utvecklas. Idag erbjuder vi flera reservdelar, mobiltillbehör och tjänster. Varmt välkommen in till våra butiker eller här på hemsidan för mer information.

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Beställningen kan sammanfattas i tre enkla steg.

1. Beställ din Fix Box, lägg beställningen här genom att välja vilket märke, vilken modell och vad du vill reparera. Skulle vi inte ha det valet du är ute efter, så är du välkommen att kontakta oss så ska vi ordna det.

2. Vi skickar din Fix Box till dig som du sedan paketerar ner din enhet i, sen är det bara att skicka tillbaka Fix Boxen till oss. Det medföljer en retursedel på returpaketet du skall skicka din Fix Box i.

3. När vi har mottagit din enhet påbörjar vi din reparation på en gång.

Från det att vi har mottagit din telefon ska det ta 48h innan du får tillbaka den (Helger ej medräknat). De tillfällen då vi inte har din del inne så kan det dröja.

Du beställer Fix Box av oss och får sedan hem ett kuvert med färdiga fraktsedlar, därefter är det bara att paketera ner din mobiltelefon och skicka från närmsta postlåda/ombud. Vid ankomst lagar vi din mobiltelefon, testar och returnerar enheten inom 48 timmar (kan dröja om vi inte har delen i lager). För att välja ett försäkrat fraktalternativ så kan du lägga till REK. Beställ idag så skickar vi din Fix Box samma dag eller nästkommande vardag. Betalning görs med klarna faktura, eller via en betallänk som du får skickat till dig per mail eller sms. 

Betalningen av Fix Box ordern görs främst via Klarna. Skulle Klarna inte vara ett alternativ så finns det möjlighet för Swish eller postförskott (Vid betalning med postförskott tillkommer det en avgift på 188 kr ink moms). Fix Box reparationen hanteras på en gång men skickas först ut efter att betalningen är genomförd.

Vi är sveriges största reparationskedja, vi har över 25 butiker runt om landet och har funnits i 6 år. Anledningen till varför vi har lyckas bli Sveriges största reparationskedja är för vi siktar på kvalité, enkelhet och ser till att personalen vi anlitar har den kunskap och servicetänk för att kunna hjälpa alla möjliga kunder.

Fix Boxen skickas till vårt kontor där vi har reparationsexperter som kan reparera alla märken och modeller.

Priset för en Fix Box reparation och att reparera i butik är samma. Enda skillnaden är hanteringsavgiften som ligger på 49kr. Väljer du att lägga till PostNord REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så går det på 199 kr!

Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er. Det finns telefoner som t.ex. Samsung som har baksida gjord av glas. Ska man  byta ut skärmen på dessa när baksidan är sönder så kan baksidan spricka helt. Vid det osannolika scenariot där mobilen går sönder tack vare vår reparation så ersätter vi dig.

Vi erbjuder alltid 3 månaders funktionsgaranti på våra reparationer som inte är förbrukningsvaror. I det fall ett garantiärende måste utföras så kan man göra en ny Fix Box beställning men då välja “Garanti” som reparationsval. Innan man beställer en Garantireparation så är det bra att först skriva till FixBox@FixMyPhone.se, för att se att det är en giltig Garanti. I det fall man skickar in en ogiltig garantireparation så kommer det tillkomma 249 kr i avgift.

Ni kan nå oss på FixBox@fixmyphone.se eller Tel: 0760 423 990 för vidare frågor om er reparation.