Samsung Galaxy A3 2016 Batteri

199.00kr

Slut i lager

BESKRIVNING​

Köp ett nytt batteri till din Samsung Galaxy A3 2016!

Billig och enkel leverans!

Hos Fix My Phone så har vi kunskapen och reservdelarna du behöver för alla dina telefoner. Har du en del som behöver bytas ut så har vi den! Skulle det vara så att vi inte har den del eller tillbehör du letar efter så är det bara att kontakta oss. Vad vi kan säga efter många års av erfarenhet är att det är inte speciellt svårt att reparera själv. Med våra guider och din stadiga hand så kommer du lösa en egen reparation helt själv!  En stor fördel med att reparera själv är att det blir billigare, varför inte passa på då och köpa med skydd till din telefon ifall du inte har det? Passa på och skydda telefonen nu när den är som ny.

Besök hos i butik eller lägg din beställning här på webben för att ge ett nytt liv till din telefon!

Byt ut Samsung Galaxy A3 2016 Batteri själv hemma i lugn och ro!

Märker du att din Samsung Galaxy A3 2016 Batteri har börjat dö snabbare? Du kanske måste ladda den flera gånger per dag? Oftast så håller ett batteri i ett år, har man tagit väl hand om den så kan den hålla två år. Beställ ett nytt batteri därför det ger ett nytt liv till din telefon.

Glöm inte resten av delarna!

Glöm inte att köpa med alla reservdelar och tillbehör som behövs för att göra din mobil fräsch! Vi har allting du behöver här i vår webbshop och i butik! Att reparera en telefon är inte så svårt som det kan verka, det gäller att man bara är lugn och följer guider. Därför säger vi att vem som helst kan reparera. Skulle du inte känna dig säker så kan du alltid lämna in din mobil i en av våra butiker där. Våra utbildade tekniker kan reparera mobilen åt dig för att du ska känna dig säker och trygg.

Mer än bara en reparationskedja!

Fix My Phone har vi under många år ägnat oss åt reparationer utav Samsung, Apple, Huawei, Google Pixel, Asus med mera. På senare tid så storsatsar vi även med att bredda våra kunskaper för att ta marknaden med storm. Vi har kompetensen och engagemanget att fortsätta utmana oss själva och utveckla oss själva. Därför hittar du numera också mängder med reservdelar, mobiltillbehör och diverse tjänster hos Fix My Phone. Ni är hjärtligt välkommen in till våra butiker eller här på hemsidan för mer information.

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Beställningen kan sammanfattas i tre enkla steg.

1. Beställ din Fix Box, lägg beställningen här genom att välja vilket märke, vilken modell och vad du vill reparera. Skulle vi inte ha det valet du är ute efter, så är du välkommen att kontakta oss så ska vi ordna det.

2. Vi skickar din Fix Box till dig som du sedan paketerar ner din enhet i, sen är det bara att skicka tillbaka Fix Boxen till oss. Det medföljer en retursedel på returpaketet du skall skicka din Fix Box i.

3. När vi har mottagit din enhet påbörjar vi din reparation på en gång.

Från det att vi har mottagit din telefon ska det ta 48h innan du får tillbaka den (Helger ej medräknat). De tillfällen då vi inte har din del inne så kan det dröja.

Du beställer Fix Box av oss och får sedan hem ett kuvert med färdiga fraktsedlar, därefter är det bara att paketera ner din mobiltelefon och skicka från närmsta postlåda/ombud. Vid ankomst lagar vi din mobiltelefon, testar och returnerar enheten inom 48 timmar (kan dröja om vi inte har delen i lager). För att välja ett försäkrat fraktalternativ så kan du lägga till REK. Beställ idag så skickar vi din Fix Box samma dag eller nästkommande vardag. Betalning görs med klarna faktura, eller via en betallänk som du får skickat till dig per mail eller sms. 

Betalningen av Fix Box ordern görs främst via Klarna. Skulle Klarna inte vara ett alternativ så finns det möjlighet för Swish eller postförskott (Vid betalning med postförskott tillkommer det en avgift på 188 kr ink moms). Fix Box reparationen hanteras på en gång men skickas först ut efter att betalningen är genomförd.

Vi är sveriges största reparationskedja, vi har över 25 butiker runt om landet och har funnits i 6 år. Anledningen till varför vi har lyckas bli Sveriges största reparationskedja är för vi siktar på kvalité, enkelhet och ser till att personalen vi anlitar har den kunskap och servicetänk för att kunna hjälpa alla möjliga kunder.

Fix Boxen skickas till vårt kontor där vi har reparationsexperter som kan reparera alla märken och modeller.

Priset för en Fix Box reparation och att reparera i butik är samma. Enda skillnaden är hanteringsavgiften som ligger på 49kr. Väljer du att lägga till PostNord REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så går det på 199 kr!

Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er. Det finns telefoner som t.ex. Samsung som har baksida gjord av glas. Ska man  byta ut skärmen på dessa när baksidan är sönder så kan baksidan spricka helt. Vid det osannolika scenariot där mobilen går sönder tack vare vår reparation så ersätter vi dig.

Vi erbjuder alltid 3 månaders funktionsgaranti på våra reparationer som inte är förbrukningsvaror. I det fall ett garantiärende måste utföras så kan man göra en ny Fix Box beställning men då välja “Garanti” som reparationsval. Innan man beställer en Garantireparation så är det bra att först skriva till FixBox@FixMyPhone.se, för att se att det är en giltig Garanti. I det fall man skickar in en ogiltig garantireparation så kommer det tillkomma 249 kr i avgift.

Ni kan nå oss på FixBox@fixmyphone.se eller Tel: 0760 423 990 för vidare frågor om er reparation.