Skip to content

OnePlus 8 Samtalshögtalare

199.00kr

1 i lager

Artikelnummer OP8-Samtal Kategori

BESKRIVNING​

I det fall du inte hör den andra personen vid samtal när du har mobilen mot örat, samtalshögtalaren kan vara problemet. Då är det dags att byta ut Samtalshögtalaren på din OnePlus 8.

Mobilens samtalshögtalare kan sluta fungera ibland. Detta leder lätt till frustration hos både dig och den du talar med, se till att ha en fungerande samtalshögtalare för samtal. Du löser alla dessa problem med ett byte av OnePlus  8 Samtalshögtalare! Köp teknikdelar, mobildelar och reservdelar via Fix My Phone!

PS! Glöm inte köpa till verktygen du behöver för att laga och kolla in resten av utbudet på hemsidan!

Reparera Samtalshögtalaren på din OnePlus 8 billigt!

Köp en samtalshögtalare till din OnePlus 8 och reparera den på egen hand! Fix My Phone har allting du behöver för att du ska kunna utföra reparationen helt själv. Skulle du känna i efterhand att reparationen är för svår, så har du möjligheten att besöka oss i butik för att låta oss reparera den åt dig. Har du ingen butik i närheten så kan du använda dig av vår Fix Box tjänst för att skicka in telefonen samt delen till oss. Samtalshögtalaren på din mobil är den del som gör att du kan höra vad den andra personen säger under samtal (Ej högtalarfunktionen). Köp OnePlus 8 Samtalshögtalare hos oss idag för att lösa dina problem och höj din livskvalité.

Samtalshögtalaren eller högtalaren?

En telefon har två olika slags högtalaren, en vanlig högtalare som mobilen använder sig av när man lyssnar på musik, kollar på videos eller använder sig av Face-Time. Samtalshögtalaren använder mobilen när du pratar med någon när du har mobilen mot örat. Enkelt sätt att komma ihåg skillnaden är att högtalaren är när man använder mobilen ”Hands free”.

Byt ut flera delar samtidigt!

Har du andra delar i din OnePlus som du behöver laga? Är det kanske dags för ett byte av skärmen eller kameran? Köp med dig dessa reservdelar direkt. Du kan byta samtalshögtalaren själv enkelt, ta bara hjälp av vår guide. Du hittar guiden här. Utbudet som vi på Fix My Phone erbjuder, genomsyras av hög kvalité. Vi har dukter med hög standard för alla typer av lagningar din OnePlus 8 kan tänkas behöva. Glöm inte att köpa till skydd till din OnePlus 8 såsom displayskydd, mobilskal eller fodral.

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Beställningen kan sammanfattas i tre enkla steg.

1. Beställ din Fix Box, lägg beställningen här genom att välja vilket märke, vilken modell och vad du vill reparera. Skulle vi inte ha det valet du är ute efter, så är du välkommen att kontakta oss så ska vi ordna det.

2. Vi skickar din Fix Box till dig som du sedan paketerar ner din enhet i, sen är det bara att skicka tillbaka Fix Boxen till oss. Det medföljer en retursedel på returpaketet du skall skicka din Fix Box i.

3. När vi har mottagit din enhet påbörjar vi din reparation på en gång.

Från det att vi har mottagit din telefon ska det ta 48h innan du får tillbaka den (Helger ej medräknat). De tillfällen då vi inte har din del inne så kan det dröja.

Du beställer Fix Box av oss och får sedan hem ett kuvert med färdiga fraktsedlar, därefter är det bara att paketera ner din mobiltelefon och skicka från närmsta postlåda/ombud. Vid ankomst lagar vi din mobiltelefon, testar och returnerar enheten inom 48 timmar (kan dröja om vi inte har delen i lager). För att välja ett försäkrat fraktalternativ så kan du lägga till REK. Beställ idag så skickar vi din Fix Box samma dag eller nästkommande vardag. Betalning görs med klarna faktura, eller via en betallänk som du får skickat till dig per mail eller sms. 

Betalningen av Fix Box ordern görs främst via Klarna. Skulle Klarna inte vara ett alternativ så finns det möjlighet för Swish eller postförskott (Vid betalning med postförskott tillkommer det en avgift på 188 kr ink moms). Fix Box reparationen hanteras på en gång men skickas först ut efter att betalningen är genomförd.

Vi är sveriges största reparationskedja, vi har över 25 butiker runt om landet och har funnits i 6 år. Anledningen till varför vi har lyckas bli Sveriges största reparationskedja är för vi siktar på kvalité, enkelhet och ser till att personalen vi anlitar har den kunskap och servicetänk för att kunna hjälpa alla möjliga kunder.

Fix Boxen skickas till vårt kontor där vi har reparationsexperter som kan reparera alla märken och modeller.

Priset för en Fix Box reparation och att reparera i butik är samma. Enda skillnaden är hanteringsavgiften som ligger på 49kr. Väljer du att lägga till PostNord REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så går det på 199 kr!

Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er. Det finns telefoner som t.ex. Samsung som har baksida gjord av glas. Ska man  byta ut skärmen på dessa när baksidan är sönder så kan baksidan spricka helt. Vid det osannolika scenariot där mobilen går sönder tack vare vår reparation så ersätter vi dig.

Vi erbjuder alltid 3 månaders funktionsgaranti på våra reparationer som inte är förbrukningsvaror. I det fall ett garantiärende måste utföras så kan man göra en ny Fix Box beställning men då välja “Garanti” som reparationsval. Innan man beställer en Garantireparation så är det bra att först skriva till FixBox@FixMyPhone.se, för att se att det är en giltig Garanti. I det fall man skickar in en ogiltig garantireparation så kommer det tillkomma 249 kr i avgift.

Ni kan nå oss på FixBox@fixmyphone.se eller Tel: 0760 423 990 för vidare frågor om er reparation.

Prenumerera på nyhetsbrev och få 50 kr rabatt!

Var först med att höra om Fix my Phones erbjudanden, kampanjer och övriga nyheter. Genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev godkänner du vår dataskyddspolicy. Du kan när som helst avsluta prenumerationen.