iPad Pro 3 gen 12.9 2018 Laddkontakt

299.00kr

1 i lager

Artikelnummer ipp-3-12.9-lk Kategorier ,

BESKRIVNING​

Laddar inte paddan? Kan du inte synka den till datorn? Funkar inte dina hörlurar med tråd? Då är det dags att byta Laddkontakt med tillhörande flexar och delar på din iPad pro 3 gen 12.9 för att åtgärda problemet!

Paddans Laddkontakt/Laddchip kan ibland gå sönder utav tappskada, vattenskada eller rent utav sluta fungera pga slitage. Detta gör att du inte kan ladda enheten eller flytta över information till datorn. Du löser alla dessa problem med ett byte av iPad Pro 3 gen 12.9 2018 Laddkontakt! Köp reservdelar, mobildelar och teknikdelar via Fix My Phone! Vi levererar snabbt och säkert ett brett utbud av teknikdelar som hjälper dig när olyckan varit framme.

PS, glöm inte köpa till verktygen du behöver för att laga!

Laga iPad Pro 3 gen 12.9 2018 Laddkontakt själv!

Beställ din nya iPad Pro 3 gen 12.9 2018 Laddkontakt hos Fix My Phone. Vi har också alla nödvändiga verktyg som man behöver för att du skall kunna byta på egen hand. Laddkontakten är till för att din ipad ska kunna bland annat ta emot laddning och överföra information. Den här reservdelen fixar problem som att paddan inte mottar ström vid laddning eller inte reagerar när den kopplas till datorn. Köp iPad Pro 3 gen 12.9 2018 Laddkontakt hos oss snabbt och säkert!

Vill du reparera flera delar?

Finns det andra delar som bör bytas ut? Kanske din skärm på din iPad eller mobil har fått en spricka? Passa då på och beställa alla delar samtidgt, färre leveranser och bättre för miljön! Är skärmen i dåligt skick är det enkelt byta det med hjälp av online guider. Det vill säga samma känsla som ursprungsskärmen! På Fix My Phone erbjuder vi produkter och reservdelar av hög kvalitet för alla typer av reparationer till din iPad Pro 3 gen 12.9 2018. Vi rekommenderar att ni köper tillbehör som skyddar din enhet. Skärmskydd och skal säljer vi i butik och i vår webbshop!

Laddkontakt kompatibilitet:

  • Apple iPad Pro 3 gen 12.9 2018

Vem som helst kan utföra en reparation. Se däremot till att ta din goda tid under reparationen om du inte är en erfaren reparatör. När du lagar din enhet själv sparar du en stor slant. Ta chansen i akt och investera i ett skal som skyddar hela din enhet! Känner du dig osäker är du alltid välkommen in till en av våra butiker där våra reparatörer hjälper er! Vid frågor eller funderingar finns vi på Fix My Phone alltid till hands via chatt eller mail service@fixmyphone.se.

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Beställningen kan sammanfattas i tre enkla steg.

1. Beställ din Fix Box, lägg beställningen här genom att välja vilket märke, vilken modell och vad du vill reparera. Skulle vi inte ha det valet du är ute efter, så är du välkommen att kontakta oss så ska vi ordna det.

2. Vi skickar din Fix Box till dig som du sedan paketerar ner din enhet i, sen är det bara att skicka tillbaka Fix Boxen till oss. Det medföljer en retursedel på returpaketet du skall skicka din Fix Box i.

3. När vi har mottagit din enhet påbörjar vi din reparation på en gång.

Från det att vi har mottagit din telefon ska det ta 48h innan du får tillbaka den (Helger ej medräknat). De tillfällen då vi inte har din del inne så kan det dröja.

Du beställer Fix Box av oss och får sedan hem ett kuvert med färdiga fraktsedlar, därefter är det bara att paketera ner din mobiltelefon och skicka från närmsta postlåda/ombud. Vid ankomst lagar vi din mobiltelefon, testar och returnerar enheten inom 48 timmar (kan dröja om vi inte har delen i lager). För att välja ett försäkrat fraktalternativ så kan du lägga till REK. Beställ idag så skickar vi din Fix Box samma dag eller nästkommande vardag. Betalning görs med klarna faktura, eller via en betallänk som du får skickat till dig per mail eller sms. 

Betalningen av Fix Box ordern görs främst via Klarna. Skulle Klarna inte vara ett alternativ så finns det möjlighet för Swish eller postförskott (Vid betalning med postförskott tillkommer det en avgift på 188 kr ink moms). Fix Box reparationen hanteras på en gång men skickas först ut efter att betalningen är genomförd.

Vi är sveriges största reparationskedja, vi har över 25 butiker runt om landet och har funnits i 6 år. Anledningen till varför vi har lyckas bli Sveriges största reparationskedja är för vi siktar på kvalité, enkelhet och ser till att personalen vi anlitar har den kunskap och servicetänk för att kunna hjälpa alla möjliga kunder.

Fix Boxen skickas till vårt kontor där vi har reparationsexperter som kan reparera alla märken och modeller.

Priset för en Fix Box reparation och att reparera i butik är samma. Enda skillnaden är hanteringsavgiften som ligger på 49kr. Väljer du att lägga till PostNord REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så går det på 199 kr!

Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er. Det finns telefoner som t.ex. Samsung som har baksida gjord av glas. Ska man  byta ut skärmen på dessa när baksidan är sönder så kan baksidan spricka helt. Vid det osannolika scenariot där mobilen går sönder tack vare vår reparation så ersätter vi dig.

Vi erbjuder alltid 3 månaders funktionsgaranti på våra reparationer som inte är förbrukningsvaror. I det fall ett garantiärende måste utföras så kan man göra en ny Fix Box beställning men då välja “Garanti” som reparationsval. Innan man beställer en Garantireparation så är det bra att först skriva till FixBox@FixMyPhone.se, för att se att det är en giltig Garanti. I det fall man skickar in en ogiltig garantireparation så kommer det tillkomma 249 kr i avgift.

Ni kan nå oss på FixBox@fixmyphone.se eller Tel: 0760 423 990 för vidare frågor om er reparation.