iPad 9th gen LCD

1,499.00kr

1 i lager

Artikelnummer ip9th-LCD Kategori

BESKRIVNING​

Mörk skärm? Spricka i glaset? Då är det dags att byta iPad 9th gen LCD!

iPad LCD kan gå sönder och resultera i dålig touch och dåliga färger. För att lösa detta problem och göra din iPad 9th gen som ny igen behöver du köpa och byta skärmen med tillhörande LCD. Du löser alla dessa problem med ett byte av iPad 9th gen LCD! Köp reservdelar och mobildelar via Fix My Phone!

PS! Glöm inte köpa till verktyg du behöver för att laga, allt hittar du i vår webbutik!

Beställ en ny LCD till din iPad 9th gen!

iPad 9th gen LCD köper du lättast på vår fina webbutik. Har din LCD döda pixlar eller lyser den konstigt? Beställ din nya LCD idag om din LCD har tagit skada på din Ipad 9th gen! Våra delar är utav högsta kvalitet och möjliggör dig att laga din enhet helt själv! Känner du dig osäker kan du alltid komma in till en av våra butiker och lämna in din enhet till våra experter!

Byt LCD innan det går för långt!

När LCD är trasig för att du har råkat tappat den eller när du märker att skärmen har tappat kvalitet kan det vara dags att byta din LCD! Fix My Phone erbjuder allt du behöver inom reservdelar, teknikdelar och mobildelar! Köp också verktygen som du kan du använda för att reparera enheten helt själv. Du kan också kolla på guider för att se hur experterna reparerar!

Flera delar som behöver bytas?

Behöver du utföra fler än en reparation på din enhet? T.ex byta kamera eller batteriet? Då är det bra att passa på att köpa dessa reservdelar samtidigt för att slippa onödig dubbelfrakt. Är batteriet dåligt och du behöver ladda ofta är det enkelt byta den! Du kan köpa batteriet till iPad 8th gen direkt hos oss med original kvalitet. På Fix My Phone har vi kvalitativa produkter för alla typer av reparationer. Köp till tillbehör som skyddar din iPad 8th gen som skärmskydd eller fodral. Varför inte också passa på att köpa ett par hörlurar också, vi rekommenderar starkt våra snygga  Soundpods. Total Frihet och riktigt bra ljud!

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Beställningen kan sammanfattas i tre enkla steg.

1. Beställ din Fix Box, lägg beställningen här genom att välja vilket märke, vilken modell och vad du vill reparera. Skulle vi inte ha det valet du är ute efter, så är du välkommen att kontakta oss så ska vi ordna det.

2. Vi skickar din Fix Box till dig som du sedan paketerar ner din enhet i, sen är det bara att skicka tillbaka Fix Boxen till oss. Det medföljer en retursedel på returpaketet du skall skicka din Fix Box i.

3. När vi har mottagit din enhet påbörjar vi din reparation på en gång.

Från det att vi har mottagit din telefon ska det ta 48h innan du får tillbaka den (Helger ej medräknat). De tillfällen då vi inte har din del inne så kan det dröja.

Du beställer Fix Box av oss och får sedan hem ett kuvert med färdiga fraktsedlar, därefter är det bara att paketera ner din mobiltelefon och skicka från närmsta postlåda/ombud. Vid ankomst lagar vi din mobiltelefon, testar och returnerar enheten inom 48 timmar (kan dröja om vi inte har delen i lager). För att välja ett försäkrat fraktalternativ så kan du lägga till REK. Beställ idag så skickar vi din Fix Box samma dag eller nästkommande vardag. Betalning görs med klarna faktura, eller via en betallänk som du får skickat till dig per mail eller sms. 

Betalningen av Fix Box ordern görs främst via Klarna. Skulle Klarna inte vara ett alternativ så finns det möjlighet för Swish eller postförskott (Vid betalning med postförskott tillkommer det en avgift på 188 kr ink moms). Fix Box reparationen hanteras på en gång men skickas först ut efter att betalningen är genomförd.

Vi är sveriges största reparationskedja, vi har över 25 butiker runt om landet och har funnits i 6 år. Anledningen till varför vi har lyckas bli Sveriges största reparationskedja är för vi siktar på kvalité, enkelhet och ser till att personalen vi anlitar har den kunskap och servicetänk för att kunna hjälpa alla möjliga kunder.

Fix Boxen skickas till vårt kontor där vi har reparationsexperter som kan reparera alla märken och modeller.

Priset för en Fix Box reparation och att reparera i butik är samma. Enda skillnaden är hanteringsavgiften som ligger på 49kr. Väljer du att lägga till PostNord REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så går det på 199 kr!

Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er. Det finns telefoner som t.ex. Samsung som har baksida gjord av glas. Ska man  byta ut skärmen på dessa när baksidan är sönder så kan baksidan spricka helt. Vid det osannolika scenariot där mobilen går sönder tack vare vår reparation så ersätter vi dig.

Vi erbjuder alltid 3 månaders funktionsgaranti på våra reparationer som inte är förbrukningsvaror. I det fall ett garantiärende måste utföras så kan man göra en ny Fix Box beställning men då välja “Garanti” som reparationsval. Innan man beställer en Garantireparation så är det bra att först skriva till FixBox@FixMyPhone.se, för att se att det är en giltig Garanti. I det fall man skickar in en ogiltig garantireparation så kommer det tillkomma 249 kr i avgift.

Ni kan nå oss på FixBox@fixmyphone.se eller Tel: 0760 423 990 för vidare frågor om er reparation.