Skip to content

iPad 8th gen LCD

1,499.00kr

Slut i lager

Artikelnummer ip8th-LCD Kategori

BESKRIVNING​

Mörk skärm? Spricka i glaset? Då är det dags att byta iPad 8th gen LCD med tillhörande glas på din iPad 8th gen!

iPad skärmen kan gå sönder och resultera i glassplitter och dåliga färger. Det innebär att du antagligen har en trasig LCD som behöver bytas. För att lösa detta problem och göra din iPad 8th gen som ny igen behöver du köpa och byta skärmen med tillhörande LCD. Du löser alla dessa problem med ett byte av iPad 8th gen LCD! Köp reservdelar och mobildelar via Fix My Phone!

PS! Glöm inte köpa till verktyg du behöver för att laga/byta skärmen!

Laga LCD på din iPad 8th gen, själv!

Det är här vår bästa LCD till iPad 8th gen som vi kan erbjuda.

iPad 8th gen LCD –  köper du här tillsammans med allt för att kunna reparera själv. Allt för att resultatet skall bli bra när du installerar din nya LCD på din iPad. Denna LCD ger dig en känsla likt den du hade när telefonen var nyköpt, allt för att du skall få samma känsla som när telefonen var helt ny!

Byt LCD innan det går för långt!

När LCD är trasig för att du har råkat tappat den eller när du märker att skärmen har mörknat har tappat kvalitet kan det vara dags att byta LCD! Fix My Phone erbjuder det du behöver inom reservdelar, teknikdelar och mobildelar! Köp också verktygen som du kan du använda för att reparera telefonen på egen hand med. Du kan också kolla på våra guider för att se hur experterna reparerar!

Flera delar som behöver bytas?

Behöver du utföra fler än en reparation på din telefon? Till exempel byta kamera eller batteriet är det bra att passa på att köpa dessa reservdelar också. Är batteriet dåligt och du behöver ladda ofta är det enkelt byta den med hjälp av guider och köpa batteriet till iPad 8th gen direkt hos oss med original kvalitet. På Fix My Phone har vi kvalitativa produkter för alla typer av reparationer som du behöver göra på iPad 8th gen. Köp till mobiltillbehör som skyddar din iPad 8th gen som skärmskydd, mobilskal eller fodral. Varför inte också passa på att köpa ett par hörlurar också, vi rekommenderar starkt Soundpods. Total Frihet och riktigt bra ljud!

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Beställningen kan sammanfattas i tre enkla steg.

1. Beställ din Fix Box, lägg beställningen här genom att välja vilket märke, vilken modell och vad du vill reparera. Skulle vi inte ha det valet du är ute efter, så är du välkommen att kontakta oss så ska vi ordna det.

2. Vi skickar din Fix Box till dig som du sedan paketerar ner din enhet i, sen är det bara att skicka tillbaka Fix Boxen till oss. Det medföljer en retursedel på returpaketet du skall skicka din Fix Box i.

3. När vi har mottagit din enhet påbörjar vi din reparation på en gång.

Från det att vi har mottagit din telefon ska det ta 48h innan du får tillbaka den (Helger ej medräknat). De tillfällen då vi inte har din del inne så kan det dröja.

Du beställer Fix Box av oss och får sedan hem ett kuvert med färdiga fraktsedlar, därefter är det bara att paketera ner din mobiltelefon och skicka från närmsta postlåda/ombud. Vid ankomst lagar vi din mobiltelefon, testar och returnerar enheten inom 48 timmar (kan dröja om vi inte har delen i lager). För att välja ett försäkrat fraktalternativ så kan du lägga till REK. Beställ idag så skickar vi din Fix Box samma dag eller nästkommande vardag. Betalning görs med klarna faktura, eller via en betallänk som du får skickat till dig per mail eller sms. 

Betalningen av Fix Box ordern görs främst via Klarna. Skulle Klarna inte vara ett alternativ så finns det möjlighet för Swish eller postförskott (Vid betalning med postförskott tillkommer det en avgift på 188 kr ink moms). Fix Box reparationen hanteras på en gång men skickas först ut efter att betalningen är genomförd.

Vi är sveriges största reparationskedja, vi har över 25 butiker runt om landet och har funnits i 6 år. Anledningen till varför vi har lyckas bli Sveriges största reparationskedja är för vi siktar på kvalité, enkelhet och ser till att personalen vi anlitar har den kunskap och servicetänk för att kunna hjälpa alla möjliga kunder.

Fix Boxen skickas till vårt kontor där vi har reparationsexperter som kan reparera alla märken och modeller.

Priset för en Fix Box reparation och att reparera i butik är samma. Enda skillnaden är hanteringsavgiften som ligger på 49kr. Väljer du att lägga till PostNord REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så går det på 199 kr!

Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er. Det finns telefoner som t.ex. Samsung som har baksida gjord av glas. Ska man  byta ut skärmen på dessa när baksidan är sönder så kan baksidan spricka helt. Vid det osannolika scenariot där mobilen går sönder tack vare vår reparation så ersätter vi dig.

Vi erbjuder alltid 3 månaders funktionsgaranti på våra reparationer som inte är förbrukningsvaror. I det fall ett garantiärende måste utföras så kan man göra en ny Fix Box beställning men då välja “Garanti” som reparationsval. Innan man beställer en Garantireparation så är det bra att först skriva till FixBox@FixMyPhone.se, för att se att det är en giltig Garanti. I det fall man skickar in en ogiltig garantireparation så kommer det tillkomma 249 kr i avgift.

Ni kan nå oss på FixBox@fixmyphone.se eller Tel: 0760 423 990 för vidare frågor om er reparation.

Prenumerera på nyhetsbrev och få 50 kr rabatt!

Var först med att höra om Fix my Phones erbjudanden, kampanjer och övriga nyheter. Genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev godkänner du vår dataskyddspolicy. Du kan när som helst avsluta prenumerationen.