Hemknapp iPad Pro 2nd Gen 12.9” Svart

199.00kr

2 i lager

Artikelnummer IP2TH-HK-S Kategori

BESKRIVNING​

Trasig hemknapp på din iPad 2th gen? Ingen reaktion när du trycker? Fastnat? Dags att byta hemknappen!

Om din hemknapp inte längre fungerar när du försöker använda den så är det dags att byta. Hemknappen är en del på iPhone som går sönder ofta pga slitage. Som tur är levererar Fix My Phone en helt ny med samma kvalitet snabbt och billigt. Hemknappen levereras med tillhörande flexkablar för att underlätta reparationen.

Beställ Hemknapp iPad Pro 2th Gen 12.9” och byt ut själv!

Hemknappen är inte så svår att byta ut.

Är hemknappen Strulig på din Hemknapp iPad pro 2nd Gen 12.9”? Kanske fastnar den när du trycker eller har den bara slutat att reagera? Genom att köpa en ny hemknapp byter du enkelt ut den och återfår funktionen på din iPad. Hemknappen styr mycket på din enhet och förenklar användningen väldigt mycket genom att alltid kunna ta dig tillbaka till startskärmen. Den används också för att kunna navigera mellan appar och annat. Byt hemknapp med reservdelar från Fix My Phone när den är trasig.

Beställ innan klockan 15:00 på en vardag så skickar vi varan samma dag, annars nästkommande vardag!
Ser fram emot att ha dig som kund.

Verktyg och tillvägagångssätt för reparation av hemknapp

För att laga hemknappen på din iPad behöver du använda dig utav rätt verktyg och försiktighetsåtgärder. Vi rekommenderar starkt att du använder dig utav en ESD-matta och eventuellt ESD-armband för att hålla dig säker. Utöver detta behöver du såklart skruvmejslar för att kunna öppna och stänga din surfplatta när du byter Hemknapp. Du hittar precis allting du behöver här på Fix My Phone’s webbshop.

Fix My Phone är platsen för allt som rör din mobiltelefon efter köpet. Vi lagar och förser den med tillbehör som passar och förbättrar, vi förser dig med reservdelar om du vill laga själv och mycket mer.

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Beställningen kan sammanfattas i tre enkla steg.

1. Beställ din Fix Box, lägg beställningen här genom att välja vilket märke, vilken modell och vad du vill reparera. Skulle vi inte ha det valet du är ute efter, så är du välkommen att kontakta oss så ska vi ordna det.

2. Vi skickar din Fix Box till dig som du sedan paketerar ner din enhet i, sen är det bara att skicka tillbaka Fix Boxen till oss. Det medföljer en retursedel på returpaketet du skall skicka din Fix Box i.

3. När vi har mottagit din enhet påbörjar vi din reparation på en gång.

Från det att vi har mottagit din telefon ska det ta 48h innan du får tillbaka den (Helger ej medräknat). De tillfällen då vi inte har din del inne så kan det dröja.

Du beställer Fix Box av oss och får sedan hem ett kuvert med färdiga fraktsedlar, därefter är det bara att paketera ner din mobiltelefon och skicka från närmsta postlåda/ombud. Vid ankomst lagar vi din mobiltelefon, testar och returnerar enheten inom 48 timmar (kan dröja om vi inte har delen i lager). För att välja ett försäkrat fraktalternativ så kan du lägga till REK. Beställ idag så skickar vi din Fix Box samma dag eller nästkommande vardag. Betalning görs med klarna faktura, eller via en betallänk som du får skickat till dig per mail eller sms. 

Betalningen av Fix Box ordern görs främst via Klarna. Skulle Klarna inte vara ett alternativ så finns det möjlighet för Swish eller postförskott (Vid betalning med postförskott tillkommer det en avgift på 188 kr ink moms). Fix Box reparationen hanteras på en gång men skickas först ut efter att betalningen är genomförd.

Vi är sveriges största reparationskedja, vi har över 25 butiker runt om landet och har funnits i 6 år. Anledningen till varför vi har lyckas bli Sveriges största reparationskedja är för vi siktar på kvalité, enkelhet och ser till att personalen vi anlitar har den kunskap och servicetänk för att kunna hjälpa alla möjliga kunder.

Fix Boxen skickas till vårt kontor där vi har reparationsexperter som kan reparera alla märken och modeller.

Priset för en Fix Box reparation och att reparera i butik är samma. Enda skillnaden är hanteringsavgiften som ligger på 49kr. Väljer du att lägga till PostNord REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så går det på 199 kr!

Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er. Det finns telefoner som t.ex. Samsung som har baksida gjord av glas. Ska man  byta ut skärmen på dessa när baksidan är sönder så kan baksidan spricka helt. Vid det osannolika scenariot där mobilen går sönder tack vare vår reparation så ersätter vi dig.

Vi erbjuder alltid 3 månaders funktionsgaranti på våra reparationer som inte är förbrukningsvaror. I det fall ett garantiärende måste utföras så kan man göra en ny Fix Box beställning men då välja “Garanti” som reparationsval. Innan man beställer en Garantireparation så är det bra att först skriva till FixBox@FixMyPhone.se, för att se att det är en giltig Garanti. I det fall man skickar in en ogiltig garantireparation så kommer det tillkomma 249 kr i avgift.

Ni kan nå oss på FixBox@fixmyphone.se eller Tel: 0760 423 990 för vidare frågor om er reparation.