" id="input-google-analytics" class="form-control"> KOD 2 NEDANSTÅENDE:

Allmänna servicevillkor

  • Vi erbjuder 90 dagars funktionsgaranti på delar vi byter ut. 
  • Garanti kan ej lämnas på reparationer av vätskeskadade enheter. 
  • För din säkerhet så utför vi enbart reparation enligt angiven informationen. Upptäcker vi det nödvändigt att utföra ytterligare service på din produkt så kontaktar vi dig innan ytterligare åtgärder vidtas. 
  • Om du skickar in din vara till oss så skicka alltid med Rek brev via Posten. För förlorat eller skadat Rek inrikes lämnar Posten ersättning med högst 5000 SEK.
  • Vi ansvara inte för förlust av paket som har skickats på något annat vis.
  • Om du besöker vår butik i Arkaden, Göteborg så kan du normalt hämta din vara efter en timme.
  • Vi står ej för kostnader för förlorad inkomst på grund av felaktigheter.
  • Vänligen specificera utförligt vad ni vill få avhjälpt för en snabb reparation.
  • ​Vi rekommenderar alltid backup på din vara innan inlämning på service.
  • Fix My Phone ansvarar ej för program- och mjukvara-fel. Det är emellanåt lämpligt att göra en fabriksåterställning efter en reparation. På en iPhone görs detta via iTunes.
  • Av naturliga skäl ansvarar vi ej för förlust av lagrad kundunik information/data vid reparation och service.
  • Om vi mot förmodan inte lyckas laga din telefon trots vår strävan, då betalar du som kund endast 295kr för nedlagd arbete.